Frans av Asissis bønn!

"Herre gjør meg til redskap for din fred!
La meg bringe kjærlighet der hatet rår.
La meg bringe forlatelse der urett er begått.
La meg skape enighet der uenighet rår.
La meg bringe tro der tviler rår.
La meg bringe sannhet der villfarelse rår.
La meg bringe lys der mørket ruger.
La meg bringe glede der sorg og tyngsel rår!

La meg ikke søke så meget å bli trøstet som å trøste.
Ikke så meget å bli forstått som å forstå.
Ikke så meget å bli elsket som å elske!
For det er gjennom at man gir at man får.
Det er ved å glemme seg selv at man finner seg selv.
Det er ved å tilgi andre at man selv får tilgivelse!
Det er ved å dø at man oppstår til det evige liv!"

- Frans av Asissi's bønn

lørdag 14. juli 2018

Gunhild & Tommy-Andre gifter seg!

Her kommer endelig ønskelista vår!

Den er i form av linker til et par nettbutikker som har lagra lister på sine sider. Da kan du handle på nett, rett fra lista, eller vise til lista når du er i butikkene.

Om du handler rett fra lista på nettet, vil varen bli tatt bort, slik at ikke flere handler det samme. Om du handler i butikk kan du si ifra til de ansatte, og de kan ta varen av lista.

- Linker:
Ønskeliste hos Kitch'n

- Vår lille familie flytter inn i nytt hus månedene før bryllupet, og derfor ønsker vi oss også penger, da hus, møbler og bryllup koster litt, hehe..

 Vi har vært hos fotograf Tomin Meling - Meling Media - Man skal lete lenge etter så tålmodig og kreativ familiefotograf, han sprang rundt i skogen med Nathaniel!


Etterhvert som vi kommer på plass og får møbler å sitte på, vil vi ha åpne dører og armer, stort hjerterom og maten klar, så gjerne kom på besøk i vårt nye hus. Vi setter også pris på å bli invitert på besøk, eller ut på tur sammen, så bare vær frimodig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar