Frans av Asissis bønn!

"Herre gjør meg til redskap for din fred!
La meg bringe kjærlighet der hatet rår.
La meg bringe forlatelse der urett er begått.
La meg skape enighet der uenighet rår.
La meg bringe tro der tviler rår.
La meg bringe sannhet der villfarelse rår.
La meg bringe lys der mørket ruger.
La meg bringe glede der sorg og tyngsel rår!

La meg ikke søke så meget å bli trøstet som å trøste.
Ikke så meget å bli forstått som å forstå.
Ikke så meget å bli elsket som å elske!
For det er gjennom at man gir at man får.
Det er ved å glemme seg selv at man finner seg selv.
Det er ved å tilgi andre at man selv får tilgivelse!
Det er ved å dø at man oppstår til det evige liv!"

- Frans av Asissi's bønn

fredag 30. mars 2012

Klikk-klakker på Gardermoen!

Nå er jeg vel fremme i Norge!

I dette øyeblikk pakker jeg ut bagasjen, og flytter inn på rommet. På Gå Ut Senteret. Her inne bor allerede Esther, så når jeg kom inn lå det brever og sjokolader på sengen min. Sjokoladene går nok opp til felles'en, men brevet tinte hjertet mitt!

I Paris orket jeg ikke ta på meg sokker og joggesko oppå all den Mali-skitten som dekket føttene. Dermed byttet jeg aldri sko, og ankom på Gardermoen med klikk-klakker. Det gikk bedre enn forventet!

Det har blitt litt søvn under denne reisen, i stillinger og fasonger jeg håper at jeg slipper å sove i, igjen! Men ellers har alt vært smertefritt!

Nå skal jeg prøve å finne frem PUK-koden til telefonen min. Da jeg kunne skru på telefonen i flyet, hadde jeg glemt koden, tallene husker jeg, men ikke rekkefølgen... Så mamma, hvis du leser dette før du fikk en telefon fra meg, er det beklagelig!

Nå må jeg løpe å bære ned bagasje fra en av bodene her på GUS, jeg aner ikke hvor det har blitt lagt!

Meg og Irene på flyet ut av Mali - Irene tar bilde med Iphonen


Ha en velsignet dag videre alle sammen! Vær med å be for urolighetene i Mali!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar